Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2007 13:18 - Защо съм толкова разсеяна?
Автор: eternity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1033 Коментари: 0 Гласове:
0



Не мога да разбера, защо напоследък съм толкова разсеяна? Онази сутрин станах си както обикновено за работа, ставам много рано и винаги преди всички останали.Пих едно кафе уж да се разсъня и почнах да се приготвям за работа, приготвянето ми е някъде около 1 час не повече. 10 минути преди работа събуждам моя приятел да ме закара на работа, обикновено ме кара всяка сутрин за което съм му много благодарна и както му се усмихвах над леглото и го целувах за добро утро така той ме попита колко е часа и аз съответно се сетих,че той е на работа и е трябвало да го събудя преди половин час. Не можете да си представите как ми замръзна усмивката. Думите му бяха: спри да бъдеш толкова разсеяна, но как да спра, кажете ми ако има някакъв начин Аз се извиних съответно и си зададох въпроса защо съм толкова разсеяна, но все още не намирам отговор. Да не ви казвам, че преди известно време от моята разсеяност му изпрах документите на колата в пералнята имам предвид бяха му останали в дрехите извадих ги свити на хармоника и нищо не ставаше от тях. Но да ви кажа, че вчера малко се поуспокоих, излизах с една приятелка и установих, че е много по-разсеяна от мен.:)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eternity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200130
Постинги: 92
Коментари: 296
Гласове: 729
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031