Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2007 16:07 - Един прекрасен ден
Автор: eternity Категория: Лични дневници   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
0



Вчера бях на Рилския манастир, беше стахотно изживяване.Въпреки,че имаше страшно много хора и беше страхотна жега.Аз бях с един приятел с когото наистина ми е приятно да посещавам такива места и да обсъждаме различни неща.Та се разхождаме с него из манастира и си мслим, колко е красив, колко много труд е вложен в него.И дали ако сега трябваше да се построи щеше ли да се направи така. Задавайки си тези въпроси се опитахме да се доберем до черквата за да запалим по една свещ за здраве, оказа се трудно но въпреки това влязохме.Вътре беше тъмно и студено, пълно с хора които палеха свещи и се любуваха на иконите, но въпреки всичко зареждащо с енергия.след това се разходихме из музея, разбира се бях впечатлена. След известн време решихме да поседнем, поради факта, че аз бях с токчета и по тези калдъръми ми беше трудо да ходя, седнахме на едно заведение, където гледката беше изумителна, виждаха се планините по който все още имаше сняг, под гях се виждаха ливадте раззеленили се имаш чуството,че си попаднал в рая. Мога да ви кажа, че прекарах един прекрасен ден. Нужно е от време на време човек да се заред с положтелна енергия, защото ежедневието и еднообразието убива.


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eternity
Категория: Лични дневници
Прочетен: 200478
Постинги: 92
Коментари: 296
Гласове: 729
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930